مناظره‌های انتخاباتی در خبرگزاری ایسنا خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۶:۲۷ کد : ۶۸۸۰۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۵۱
ایسنا خراسان‌جنوبی در نظر دارد میزگردهای مناظرات انتخاباتی را در استان برگزار کند.
مناظره‌های انتخاباتی در خبرگزاری ایسنا خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، ایسنا قصد دارد به منظور پاسخ به سوالات مردمی و رفع ابهامات از کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مناظره انتخاباتی برگزار کند.

در هریک از این مناظره‌ها در ۳ بخش سوالات از پیش تعیین شده‌ای در حوزه‌های مختلف از این کاندیداها پرسیده می‌شود. همچنین از کاندیداها درخواست می شود که به بیان دیدگاه‌های خود و برنامه‌های آتی و شعار انتخاباتی بپردازند.
کاندیداهایی که تمایل به شرکت در این مناظرات دارند می‌توانند جهت حضور در مناظره ها از ۳۰ بهمن ماه با شماره تماس ۰۵۶۳۲۲۱۹۳۵۸ تماس حاصل کنند.
در میزگردهای مناظراتی ایسنا، نامزدها می‌توانند دیدگاه‌های خود را برای مردم حوزه‌های انتخابیه خود تشریح کرده و نظرات دیگر داوطلبان حوزه انتخابیه را نقد کرده و به چالش بکشند.
نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان‌جنوبی می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در برنامه مناظرات انتخاباتی ایسنا، تا روز چهارشنبه دوم اسفندماه به دفتر خبرگزاری واقع در بیرجند - خیابان پاسداران - میدان قدس - ابتدای خیابان قدس - جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و یا به شماره‌ تماس ۳۲۲۱۹۳۵6 و ۳۲۲۱۹۳۵7 و ۳۲۲۱۹۳۵۸ (داخلی 110 و 109) اطلاع دهند.
همچنین ایسنا خراسان جنوبی در نظر دارد از بین نخبگان و فعالین سیاسی که تمایل به حضور در مناظرات دارند دعوت به عمل آورد.

text to speech icon

کلید واژه ها: مناظره انتخاباتی ایسنا خراسان جنوبی ایسنا بیرجند انتخابات مجلس