پیام رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

ایران اسلامی؛ الگوی اقتدار با پشتوانه مردم

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۸ کد : ۶۸۴۷۰ عمومی
تعداد بازدید:۱۳۰
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی به پشتوانه حضور و حمایت‌های مردم در طی نزدیک به پنج دهه گذشته، تبدیل به یک الگوی قدرت شده که در حوزه‌های مختلف علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته است.
ایران اسلامی؛ الگوی اقتدار با پشتوانه مردم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیست و دومین روز بهمن ماه، روزی است که خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر علیه ظلم و ستم شاهنشاهی ثمر داد و سرآغاز انقلابی شد که پیام آزادگی را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد.

امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ایران اسلامی به پشتوانه حضور و حمایت‌های مردم در طی نزدیک به پنج دهه گذشته، تبدیل به یک الگوی قدرت شده که در حوزه‌های مختلف علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته است.

ایران بزرگ اکنون در مقطع مهمی از تاریخ خود توانسته راهی برای توسعه با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی بیابد. این امر فقط با توجه بیش از پیش مردم به حضور در صحنه و همچنین با توجه مدیران و مسئولان بر حفظ و نگهداشت این سرمایه عظیم انسانی استمرار می‌یابد. جلب مشارکت جدی و واقعی مردم در امر حکمرانی و سیاستگذاری از مسیر انتخابات مجلس شورای اسلامی و در امر اجرا از مسیر مردمی‌سازی دولت می‌گذرد.

۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته صحنه‌ای برای تجلی شور و شعور ملت ولایتمدار ایران است و این غرور ملی در کنار پیشرفت‌های عظیم علم و فناوری، فصل بزرگ دیگری را در تاریخ این سرزمین رقم خواهد زد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء و تجدید میثاق با آرمان‌های نهضت امام عظیم‌الشأن (ره) و رهبر فرزانه‌مان، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم شریف ایران تبریک عرض نموده و از فرهیختگان گرامی و جهادگران دعوت می‌کنم همراه با دیگر آحاد جامعه در جشن شادی پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

ان شاءالله بتوانیم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه‌دهنده راه امام (ره) و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی باشیم.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

text to speech icon

کلید واژه ها: پیام رئیس جهاد دانشگاهی پیام 22 بهمن جهاد دانشگاهی پیام رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی