به همت فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی استان انجام شد؛  تجلیل از برترین‌های مسابقه ملی نقاشی پاییز زرشکی

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۶ کد : ۶۷۹۳۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۵۱
مدیر هنری جشنواره زرشک و مدیر فرهنگ سرای ابن‌حسام جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: از برترین‌ نقاشی‌‌های کودکان در مسابقه ملی نقاشی پاییز زرشکی تجلیل شد.
به همت فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی استان انجام شد؛  تجلیل از برترین‌های مسابقه ملی نقاشی پاییز زرشکی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، امیر مددی‌پور در توضیح مسابقه ملی نقاشی پاییز زرشکی گفت: در حاشیه جشنواره ملی زرشک که پاییز امسال در استان برگزار شد، فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی بخش هنری این جشنواره را برعهده گرفت.
وی با بیان اینکه در این راستا، مسابقه نقاشی کودکان تنظیم شد، افزود: از بین 103 اثر دریافت شده در دبیرخانه جشنواره، 11 نفر برگزیده شدند و همچنین به 23 نفر از منتخبین جوایزی اهدا شد.
مدیر هنری جشنواره زرشک بیان کرد: برترین نقاشی‌های کودکان که در جشنواره ملی زرشک سال جاری دست به قلم شده و آثار زرشکی از ذهن خود به ثبت رساندند، طی مراسمی در فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی بیرجند تقدیر شدند.
مدیر هنری جشنواره زرشک با بیان اینکه با همکاری فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی، اتاق تعاون استان و موسسه فرهنگی هنری چهاردرخت بیرجند از کودکان برتری که با هنر دست خود آثاری را به ثبت رساندند تجلیل شد، تصریح کرد: امید است که با توجه به آثار هنری بتوانیم به رهیافت درستی از توانمندی‌های استان در سطح ملی برسیم. همچنین در پایان این جلسه کتاب آثار منتخب  این جشنواره رونمایی و به نفرات برتر اهدا شد.

text to speech icon