امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب و جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۳۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۷ کد : ۶۷۷۳۷ عمومی
تعداد بازدید:۱۵۳
جهت استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از توانمندی‌های دوطرف، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب و جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی، دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، در جلسه مشترک با رییس جهاددانشگاهی استان، استفاده از توان و توانمندی جهاد دانشگاهی را در زمینه‌های مختلف مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت فعالیت‌های شرکت آبفای استان را در دوره‌های اخیر مبتنی بر دانش و بسترهای نرم‌افزاری جدید دانست و مباحث تله‌متری، هوشمندسازی و ... را از مصادیق بروزآوری دانش در سازمان برشمرد که می‌تواند با ارتباط با مراکز دانشگاهی ارتقای بیشتری یابد.

دوستی گستره فعالیت شرکت را از مرحله تولید، انتقال و ذخیره و توزیع آب برشمرد که این امر نشان از گستردگی فعالیت‌های شرکت آبفا دارد.

وی استفاده از ظرفیت و توانمندی جهاد دانشگاهی را چه برای همکاران و چه خانواده‌هایشان مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت تفاهم‌نامه‌های شرکت را با فنی حرفه ای، نظام مهندسی، ... و اکنون با جهاد دانشگاهی در راستای هم افزایی و استفاده از توان علمی و دانشگاهی استان مهم و ارزشمند دانست.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز با تشریح فعالیتها و توانمندیهای جهاد دانشگاهی استفاده از ظرفیت خبرگزاری ایسنا و مرکز ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) را برای تشریح فعالیت‌ها و خدمات و امید آفرینی به مردم مورد تاکید قرار داد.

سیدکاشی با بیان اینکه دوره‌های تخصصی عمومی و حرفه‌ای در مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه‌مدت و دوره‌های زبان‌ در کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی در حال اجراست، از اعطای تخفیف ۲۵ درصدی استفاده از خدمات این مراکز برای همکاران شرکت آبفای استان و بستگان ایشان خبر داد.

وی کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان این مرکز را منطبق بر فرهنگ اسلامی ایرانی دانست که می تواند فراغ خاطر استفاده‌کنندگان را فراهم نماید.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی هم‌چنین با بیان مطالبی در ارتباط با ذخیره‌سازی سلولهای بنیادی خون بند ناف و امکان درمان بیماریهایی با منشأ خونی از طریق ذخیره خون بند ناف نوزاد در زمان تولد فرزند، توضیحات مفصلی ایراد نمود.

در نهایت نیز تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های مشترک بین دو دستگاه منعقد گردید.

text to speech icon

کلید واژه ها: تفاهم نامه با آبفا خراسان جنوبی تفاهم نامه جهاد دانشگاهی با آبفا تفاهم نامه جهاد دانشگاهی با آب و فاضلاب