روایت خدمت در آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی قاینات

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۶۷۵۷۱ پژوهشی
تعداد بازدید:۲۴۷
مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی قاینات از اشتغال مستقیم بیش از ۱۰ نفر، ارائه بیش از ۲۷۳ هزار خدمت و بهره‌مندی بیش از ۲۵ هزار نفر از خدمات این آزمایشگاه خبر داد.
روایت خدمت در آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی قاینات

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی،  محمد آرزومندان مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی قاینات با اشاره به ایجاد اشتغال بیش از 10 نفر به صورت مستقیم در این آزمایشگاه گفت: در مدت 27 ماه از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی قاینات، بیش از 25368  نفر از خدمات آزمایشگاه بهره مند شده اند و مجموع خدمات انجام شده برای مردم شریف شهرستان قاینات در این آزمایشگاه بیش از 273000 خدمت بوده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی طرف قرارداد کلیه بیمه‌های پایه شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح و همچنین بیمه‌های تکمیلی آتیه سازان حافظ، دانا، دی، بانک کشاورزی و بانک صادرات می باشد.
آرزومندان گفت: پس از شروع فعالیت جهاددانشگاهی در شهرستان قاینات از 12 مردادماه 98 با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، در بهمن ماه 1400 با مساعدت و همراهی مردم، مسئولان و خیرین شهرستان، آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی با هدف ارائه خدمات تخصصی با تعرفه نهاد عمومی به مردم منطقه و ایجاد بستری برای توسعه خدمات پزشکی مورد نیاز با همکاری مراکز برجسته ملی و بین المللی از جمله سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی راه اندازی شد.
 وی افزود: مدیران، مسئول فنی و کارکنان آزمایشگاه جهاددانشگاهی قاینات با درک اهمیت نقش خود در نظام سلامت استان همواره در تلاش هستند با ارائه خدمات شایسته و تکریم ارباب رجوع در جهت کسب رضایت مراجعین، پزشکان و سازمان های طرف قرارداد گام برداشته و بهبود مستمر در کلیه ابعاد فعالیت ها و ارائه خدمات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

text to speech icon

کلید واژه ها: آزمایشگاه تشخیص طبی آزمایشگاه قائن آزمایشگاه قائنات آزمایشگاه قاینات آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین آزمایشگاه تشخیص طبی قاینات جهاددانشگاهی قاینات جهاددانشگاهی قاین