آموزش بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه در قالب طرح «سرباز ماهر» در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۶ کد : ۶۷۵۳۵ آموزشی
تعداد بازدید:۲۰۳
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی از آموزش بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در چهارچوب طرح «سرباز ماهر» خبر داد.
آموزش بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه در قالب طرح «سرباز ماهر» در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی از آموزش 2 هزار و 562 نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» خبر داد.

وی افزود: اجرای طرح «سرباز ماهر» از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه‌ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از شهریور ماه امسال در این استان گفت: در این طرح نیروهای دو تحت آموزش قرار می‌گیرند.

ابراهیمی با بیان اینکه آموزش‌های طرح سرباز ماهر در 4 دسته «مهارت‌های زندگی»، «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی»، «سواد مالی» و «سواد رسانه ای» ارائه می‌شود، افزود: در بحث مهارت‌های زندگی، سرفصل‌هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط مؤثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آموزش داده می‌شود.

وی بیان کرد: در بحث مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی سرفصل‌هایی همچون کلیات آشنایی با برنامه‌ریزی شغلی، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراحل کسب و کار، مهارت بازاریابی و فروش و قوانین کسب و کار آموزش داده می‌شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی از تداوم آموزش‌های این طرح در ماه‌های آتی خبر داد و تاکید کرد: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

text to speech icon

کلید واژه ها: سرباز ماهر پادگان امام رضا (ع) پادگان محمد رسول الله (ص) پادگان محمد رسول الله پادگان امام رضا معاون آموزش جهاد دانشگاهی آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی