پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت" سالروز درگذشت زنده یاد دکتر کاظم آشتیانی بنیان گذار رویان"

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۱ کد : ۶۷۲۴۱ عمومی
تعداد بازدید:۱۵۶
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت" سالروز درگذشت زنده یاد دکتر کاظم آشتیانی بنیان گذار رویان"

به نام خدا

"ما شخصیت‌هایی از قبیل مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی - که حالا من مقیدم از این جوان پاکباخته‌ مؤمنِ فاضلِ کارآمد، و مدیر حقیقتاً انقلابی و مؤمن اسم بیاورم - داریم و الان هم در کشور، فراوان هستند و در بخش‌های مختلف دارند کار می‌کنند؛ و کارهای خوبی هم انجام گرفته است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) 

ایران اسلامی که به پشتوانه حرکت های جهادی جوانان مؤمن و متعهد از یوغ استبداد و استعمار رهایی یافت و با انقلابی منحصر به فرد در سال ۵۷ پرچم اقتدار خود را بر بلندای دنیا به اهتزاز درآورد، در این سال ها با وجود همه تحریم ها و تهدیدها و مزاحمت های نرم و سخت، مسیر تعالی را در پیش گرفته و هر روز بیش از گذشته، نام بلندآوازه خود را در جهان، طنین انداز می کند. 
وجود جوانانی همچون شهید علی صیاد شیرازی، شهید عباس بابایی، شهید مهدی باکری، شهید حسن باقری، شهید مجید شهریاری،  شهید مصطفی احمدی روشن و... که برای حفظ و حراست از کیان میهن اسلامی و به اثبات رساندن نبوغ ایرانی به جهانیان، جان خود را در طبق اخلاص نهادند، همواره مایه مباهات و افتخار بوده، هست و خواهد بود. 
دکتر "کاظمی آشتیانی" به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) از جمله این جوانان فرهیخته ای است که برای رفع مهمترین دغدغه های مردم ایران زمین ( معضل ناباروری زوجین ) ، مؤسسه رویان را پایه گذاری و در این سال ها چراغ خانه های بیشماری را روشن کرد و به درستی که؛ "السابقون السابقون، اولئک المقربون". 
بدون تردید دانش فراوان، توان مدیریتی بالا، تعهد، تخصص و اخلاص ، زمینه ساز و عامل موفقیت های چشمگیر این بزرگمرد عرصه علم ایران اسلامی بوده و نام او را برای همیشه در تاریخ زنده نگه خواهد داشت. 
اینجانب ضمن گرامیداشت هجدهمین سالگرد درگذشت فقید سعید دکتر" سعید کاظمی آشتیانی" ، اقدام  جهاد دانشگاهی را در شکل دهی پویشی" سعید_ایران" ستوده و خزان نابهنگام استاد رویش‌ها را به جامعه علمی کشور و به ملت ایران، به ویژه خانواده همیشه داغدار آن مرحوم تسلیت می گویم. 
امید که جوانان مستعد این مرز و بوم، رهروان شایسته ای برای طلایه داران علم، دانش، فرهنگ، ادب و... باشند. 


جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

text to speech icon

کلید واژه ها: سالگرد کاظمی آشتیانی اشتیانی رویان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی آشتیانی کاظمی آشتیانی قناعت