کارگاه آموزشی «مدیریت و کنترل پروژه» در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۳ کد : ۶۶۷۹۵ آموزشی
تعداد بازدید:۱۲۱
مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره یک جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت و کنترل پروژه» پیرو تفاهم نامه منعقده بین جهاد دانشگاهی و نظام مهندسی استان خبر داد.
کارگاه آموزشی «مدیریت و کنترل پروژه» در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، الهام زنجیری، مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره یک جهاد دانشگاهی اظهار کرد: دوره آموزشی 4 ساعته مدیریت پروژه و شرایط عمومی پیمان با حضور 30 فراگیر از نظام مهندسی ساختمان استان و دانشجویان رشته عمران و معماری از دانشگاه های علمی و کاربردی و فنی حرفه  ای و فارغ التحصیلان دانشگاه های سطح استان تشکیل شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را  آشنایی با مفاهیم  برنامه ریزی و کنترل، رویه مدیریت و کنترل پروژه، تعریف فعالیت های پروژه، مفهوم انواع منابع، MSP و ...  ذکر کرد و یادآور شد: به شرکت کنندگان این کارگاه گواهینامه اعطا می شود.

مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره یک جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این دوره سعی بر این شد تا قابلیت های علم مدیریت پروژه با نگاه توسعه و پیشرفت حوزه ساختمان و بکار گیری آن در تمامی زمینه های فنی و مدیریتی مطرح شود، افزود: امید است ادامه استمرار این دوره ها در استان روشنفکری و باز آموزی نهادینه و اجرایی شود.

text to speech icon