توسعه آموزش های کالج زبان‌‌های خارجی جهاد دانشگاهی در سطح استان

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۸ کد : ۶۶۳۳۷ آموزشی
تعداد بازدید:۱۸۷
مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش‌های کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی در سطح استان توسعه می یابد.
توسعه آموزش های کالج زبان‌‌های خارجی جهاد دانشگاهی در سطح استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمد جهانتاب، مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: یکی از منحصربه فرد ترین خدماتی که در حوزه  آموزش در کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی صورت می پذیرد، انعقاد قراداد با دانشگاه ها، ادارات و سازمان ها، مدارس و پیش دبستانی ها، شرکت ها و بخش های خصوصی برای برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه آموزش زبان انگلیسی، تامین مترجم و ... است.

وی ادامه داد: شروع این خدمت در خارج از شهر از جمله منطقه میان دشت ( بورنگ ) بوده و در حال حاضر ارائه این خدمات به منطقه آرین شهر رسیده است و کلاس‌های کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی فعال شده است.

مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: هم اکنون و در شهر بیرجند، این خدمات در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی برای مدارس غیرانتفاعی مها بصورت قرارداد منعقد شده است. 
جهانتاب با بیان اینکه برنامه منسجمی از ابتدایی‌ترین مرحله که تعیین سطح فراگیران گروه هدف در این مدرسه باشد تا آزمون و ارزیابی برای این مهم چیده شده است، عنوان کرد: نکته دیگر انتخاب کادری مجرب، جوان، پرانگیزه و حرفه ای برای تدریس است.

وی افزود: کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با در نظر گرفتن ابعاد تئوری و عملی هویت‌های معلمی از جمله ارزشیابی لحظه‌ای و تولید محتوا گام بسیار مستحکمی در حوزه آموزش زبان‌های خارجی برداشته که نتایج این برنامه‌ریزی‌ها بنای قرارداد حاضر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی با مدارس غیر انتفاعی مها را شکل داده است. 

مدیر گروه زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، بیان کرد: خوشبختانه در ابتدای کار بازخوردهای بسیار خوشایندی از جوامع هدف دریافت کرده‌ایم که مولد انگیزه همگان برای تداوم و تسری این گونه قراردادهای منطقی، حرفه‌ای و ایده‌آل می‌باشد. 

جهانتاب از اعلام آمادگی کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی استان جهت هرگونه مذاکره و همکاری با تمامی ادارات، مدارس و ارگان‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی و دولتی برای برگزاری کلاسهای آموزشی و تامین مترجم و ... خبر داد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند جهت ارتباط با کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی به آدرس؛ میدان قدس، ساختمان جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۵۶۳۲۲۱۹۰۲۱ تماس حاصل نمایند، یادآور شد: افراد با پیوستن به گروه ایتای آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی به آدرس https://eitaa.com/khjacecr در جریان دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی قرار گیرند.

text to speech icon

کلید واژه ها: گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی سیدمحمد جهانتاب کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی آموزش زبان انگلیسی