در وزارت علوم آماده همکاری با جهاد دانشگاهی هستیم

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۶۵۹۸۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۲۱۷
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: در وزارت علوم جنبه حمایتی و پشتیبانی را از همه مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی از جمله جهاد دانشگاهی که یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی است را داریم
در وزارت علوم آماده همکاری با جهاد دانشگاهی هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، حامد کرمی، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: حوزه‌های علم و فناوری خراسان جنوبی دارای پتانسیل‌ با ظرفیت جهانی است.
وی افزود: بسیاری از پتانسیل‌ها می‌تواند با یک تدبیر خوب راه‌هایی را در سطح جهان عرضه و با گزاره‌ها و سلیقه‌های مختلف در کشورهای متفاوت مشتریان را به سمت خود جذب کرده که این ظرفیت فقط در استان خراسان جنوبی است.
کرمی با بیان اینکه امیدواریم از این ظرفیت نمایشگاه به نحو احسن استفاده شود، گفت: در وزارت علوم جنبه حمایتی و پشتیبانی را از همه مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی از جمله جهاد دانشگاهی که یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی است را داریم.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با دیدن کارهای ارزشمندی که در نمایشگاه صورت گرفته قابل تحسین است و امیدواریم با تجاری‌سازی این دانش انبوهی که ایجاد شده بتوانیم بهره خوبی به مردم برسانیم.
وی ضمن تبریک سالروز تاسیس ایسنا گفت: ایسنا همیشه پیشرو بوده و امیدواریم از این به بعد پیشروتر باشد.

text to speech icon

کلید واژه ها: پتانسیل های حوزه علم و فناوری