جهاد دانشگاهی پیشران مباحث پژوهشی است

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۲ کد : ۶۵۷۴۰ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۰۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: همانگونه که پژوهش پیشران تحقق شعار سال است، جهاد دانشگاهی در تمامی مباحث پژوهشی پیشران و کارنامه بسیار درخشانی دارد و در کنار دولت و مباحث پژوهشی به ما کمک کرده است.
جهاد دانشگاهی پیشران مباحث پژوهشی است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، حمید جهانشاهی امروز 14 آذر در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان گفت: پژوهش پایه و اساس توسعه علم است، لذا هرگونه توسعه در علوم پایه بر اساس دانش خواهد بود و از این حیث توجه به مسائل پژوهشی در کشورهای دنیا مورد توجه است.
وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی است که در راه توسعه سرشار از ظرفیت‌های بالقوه است، افزود: جای کار در حوزه پژوهش بسیار است و نگاه استان به مسائل پژوهشی و حمایت از طرح‌های پژوهشی نگاه بسیار مثبتی است.
جهانشاهی اظهار کرد: پژوهش‌های کاربردی که مربوط به بهبود کیفیت زندگی مردم است را حمایت می‌کنیم. جهانشاهی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در تمامی مباحث پژوهشی پیشران و کارنامه بسیار درخشانی دارد و در کنار دولت و مباحث پژوهشی به ما کمک کرده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی یادآورشد: تعامل بسیار خوبی با جهاددانشگاهی داریم و برنامه‌هایی در سنوات آتی در جهت تحقق برنامه نگاه ما به جهاددانشگاهی است، خواهیم داشت.
وی ضمن تبریک ۱۶ آذر سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌ها صدای دولت هستند و باید از آن حمایت کنیم و ایسنا بیشترین تعامل را با سازمان مدیریت داشته است.

text to speech icon