بازدید معاون استاندار از غرفه جهاددانشگاهی

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۹ کد : ۶۵۶۷۴ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۲۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان و غرفه جهاددانشگاهی گفت: آینده از آن دانش‌های برتر و اندیشمندان است.
بازدید معاون استاندار از غرفه جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی امروز دوشنبه ۱۳ آذر با حضور در نمایشگاه دستاوردهای حوزه پژوهش، فناوری و فن بازار، گفت: این نمایشگاه دستاوردهای حوزه پژوهش در استان را شاهد بودیم.

اشرفی اظهار کرد: بازدید از مجموعه غرفه‌ها صورت گرفت و آنچه که در نمایشگاه به منصه ظهور گذاشته بود عرصه علم دانش و فناوری‌های به روزی است که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول این حوزه‌ها در بخش صنعت و اقتصاد استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه آینده از آن دانش‌های برتر که اندیشمندان برتر است، بیان کرد: برای تولید اقتصاد پایدار و دانش بنیان و دانش محوری که در سطح استان به آن نیاز داریم با محدودیت‌هایی که در زمینه‌های آب، تغییرات اقلیمی که صورت می‌گیرد، مواجه هستیم.

اشرفی یادآور شد: دستاوردهایی که امروز در نمایشگاه، استان به عرضه گذاشته بودند ما را بیمه و تضمینی خواهد بود برای تداوم پایداری اقتصاد استان که در مواردی گفت‌وگوهایی هم با غرفه‌داران و ارائه دهندگان که توانمندی هایشان صورت گرفت که ما هم از ظرفیت‌های اقتصادی استان و کارگروه‌هایی که وجود دارد با مجموعه پارک علم فناوری استان تفاهم‌نامه‌ها و توافقاتی داریم که بتوانیم منابع تسهیلاتی استان را هدایت در این حوزه که بتوان برای پایداری اقتصادی استان بهره‌مندی لازم داشته باشیم.

text to speech icon