حضور جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷ کد : ۶۵۵۷۱ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۱۹
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از حضور این نهاد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خبر داد و گفت: رویکرد این نهاد در نمایشگاه سال‌جاری، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و محصولات فناورانه جهاددانشگاهی استان است.
حضور جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در سال جاری از ۱۲ لغایت ۱۵ آذرماه سال جاری در محل سالن امید دانشگاه بیرجند برگزار می شود، افزود: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و محصولات فناورانه را ارائه خواهد داد.

به گفته وی، طرح‌های پژوهشی و محصولات فناورانه ارائه شده در این دوره از نمایشگاه از سوی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در حوزه‌های کشاورزی، صنایع غذایی و دارویی است.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان شنبه، ۱۱ آذر با حضور مسئولین در محل سالن امید دانشگاه بیرجند افتتاح شد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه و غرفه‌ جهاد دانشگاهی می‌توانند از روز یکشنبه ۱۲ آذر لغایت چهارشنبه ۱۵ آذر از ساعت ۹ تا ۱۵ به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

text to speech icon