رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد:

ارسال ۳۲۲ اثر به جشنواره ابن‌حسام

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲ کد : ۶۴۹۷۵ فرهنگی
تعداد بازدید:۹۸
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: تعداد ۳۲۲ اثر در زمینه‌های مختلف به جشنواره ابن حسام خوسفی ارسال شد که از نفرات برتر هر بخش، امروز در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.
ارسال ۳۲۲ اثر به جشنواره ابن‌حسام

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سید محمدحسین سیدکاشی، امروز 28 آبان در چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام افزود: جهاد دانشگاهی استان چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و هنری ابن حسام خوسفی را با مشارکت دانشگاه‌ها، میراث فرهنگی و نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزارکرد.

سیدکاشی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی خوسف، بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و کشف استعدادهای ادبی، هنری و فرهنگی، ایجاد فضای مناسب برای تعامل و ارتقای اشعار شاعران، ایجاد حس دوستی و الفت بین شاعران و معرفی شخصیت ابن حسام به فرهنگ‌دوستان است.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، تصریح کرد: جشنواره ابن حسام قابلیت تبدیل شدن به یک ظرفیت ملی را دارد و می‌توان با تلاش‌های بیشتر ابن حسام را به عنوان یک برند فرهنگی ملی معرفی کرد.

وی، با بیان اینکه از ۸ نفر برگزیده و ۷ نفر شایسته تقدیر در این جشنواره تجلیل می‌شوند، یادآور شد: «سال آینده شاهد برگزاری جشنواره از توس تا خوسف خواهیم بود».

text to speech icon