مهرماه صورت گرفت؛

آموزش ۱۶۸۰ سرباز در قالب طرح «سرباز ماهر» جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱ کد : ۶۴۹۰۹ آموزشی
تعداد بازدید:۱۳۶
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی از آموزش ۱۶۸۰نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» در مهرماه ۱۴۰۲خبر داد.
آموزش ۱۶۸۰ سرباز در قالب طرح «سرباز ماهر» جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی رومنجان، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به طرح «سرباز ماهر» در استان ، اظهار کرد: تاکنون دو مرحله از این طرح در بسیاری از استان‌های کشور اجرایی شده و امسال مرحله چهارم این طرح برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی به اجرا درآمده است.

وی افزود: اجرای طرح «سرباز ماهر» از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه‌ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از شهریور ماه امسال در این استان گفت: در این طرح کارکنان وظیفه دو مرکز آموزشی نظامی امام رضا (ع) ، محمد رسول الله (ص) تحت آموزش قرار می‌گیرند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش‌های طرح سرباز ماهر در ۲ دسته «مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» ارائه می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره ها تحت آموزشهای سواد مالی و کارآفرینی و سواد رسانه و مهارت های زندگی قرار می گیرند ، یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

text to speech icon