برگزاری آزمون پایان دوره کمک پرستاری در خراسان جنوبی

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۶ کد : ۶۴۴۸۸ آموزشی
تعداد بازدید:۱۴۸
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری آزمون پایان دوره کمک پرستاری در دو بخش تئوری عملی در شهرهای بیرجند و قائن خبر داد.
برگزاری آزمون پایان دوره کمک پرستاری در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه وزارت بهداشت و جهادانشگاهی از سال 1399 تاکنون اظهار کرد: آزمون پایان دوره کمک پرستاری در دو بخش تئوری عملی در شهرهای بیرجند و قائن برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی شامل  300 ساعت آموزش تئوری بود که به طرح مفاهیم کمک‌های اولیه، آشنایی با داروها، بهداشت محیط و ... پرداخته شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فراگیران دوره از 1080 ساعت آموزش عملی در محیط بیمارستان برخوردار شدند، افزود: این آموزش ها با همکاری و نظارت مشترک جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان، در بیرجند و قائنات صورت گرفت.

ابراهیمی با بیان اینکه ۱۶ نفر در بیرجند و ۲۳ نفر در قاین در این آزمون شرکت کردند، اظهار کرد: به فراگیران دوره به شرط قبولی در آزمون‌های مربوطه، گواهینامه مشترک جهاد دانشگاهی و وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی اعطا خواهد شد.

گفتنی است؛ آزمون های این دوره در دو بخش تئوری و عملی با حضور نمایندگان جهاد دانشگاهی کشور و وزارت بهداشت در روزهای یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 آبان ماه  در شهرهای بیرجند و قاین برگزار شد.

text to speech icon