شهریور امسال؛

بیش از ۲ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آموزش دیدند

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵ کد : ۶۲۸۹۳ آموزشی
تعداد بازدید:۱۶۷
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش دو هزار و ۴۷۷ نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» خبر داد.
بیش از ۲ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آموزش دیدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی،  معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از شهریور ماه امسال گفت: در این طرح که در کل کشور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است، کارکنان وظیفه دو مرکز آموزشی امام رضا (ع) ، محمد رسول الله (ص) تحت آموزش قرار گرفتند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش‌های طرح سرباز ماهر در 4 دسته «مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» "سواد مالی " و "سواد رسانه ای" ارائه می‌شود، افزود: در بحث مهارت‌های زندگی، سرفصل‌هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط مؤثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی و سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آموزش داده می‌شود.

وی بیان کرد: در بحث مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی سرفصل‌هایی همچون کلیات آشنایی با برنامه‌ریزی شغلی، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراحل کسب و کار، مهارت بازاریابی و فروش و قوانین کسب و کار آموزش داده می‌شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی از تداوم آموزش‌های این طرح در ماه‌های آتی خبر داد و تاکید کرد: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد

text to speech icon