تاکید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بر حمایت از طرح‌های جهاد دانشگاهی

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۶:۵۹ کد : ۶۲۱۲۱ عمومی
تعداد بازدید:۲۰۱
در دیدار رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بر حمایت از طرح‌های این نهاد به منظور گسترده‌تر شدن خدمات جهاد دانشگاهی تاکید شد.
تاکید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بر حمایت از طرح‌های جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، سید محمدحسین سیدکاشی در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به فعالیت این نهاد در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که برای رفع نیازهایی مغفول مانده از جامعه تلاش می‌کند.

وی با اشاره به خدمات گسترده و چند منظوره جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی، این نهاد می‌توان بسیاری از خلأها و آسیب‌های موجود را رفع کرد.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیتی جهاد دانشگاهی استان، مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی است که تاکنون فعالیت‌های شاخصی را در سطح استانی و کشوری به ثمر رسانده است، افزود: در سال ۱۴۰۲ سعی کردیم بر اساس نیاز استان پیش رفته و در حوزوه فرآوری گیاهان دارویی استان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

سیدکاشی با اشاره به اینکه در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی باید به دنبال فعالیت‌های فناورانه جدید و توسعه فعالیت‌ها باشیم که در این راستا نیازمند حمایت استان هستیم.

حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی نیز در این دیدار بر حمایت از فعالیت‌ها و طرح‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی این نهاد تاکید و برای رفع مسائل مطرح شده قول مساعد داد و گفت: سعی خواهیم کرد موافقت نامه ساماندهی گلخانه‌ها را احیا کنیم

وی همچنین در مورد پیگیری در بحث سرمایه‌گذاری سوله و گلخانه مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی قول مساعد داد

حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه و رونق اقتصادی محصولات استراتژیک و تجهیز آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

text to speech icon