مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:

تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه عملیاتی شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۴ کد : ۶۱۳۴۹ آموزشی
تعداد بازدید:۳۳۵
مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه یکی از مهمترین وظایف رسانه تبیین و روشنگری است، گفت: تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه اتفاق افتد.
تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه عملیاتی شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی، امروز دوشنبه ۲۳ مرداد در اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی که به همت خبرگزاری ایسنای جهاد دانشگاهی و استانداری برگزار شد، به حادثه تروریستی شب گذشته شاهچراغ که برای دومین بار رخ داد، اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که در دوران هوش مصنوعی و اینترنت نمی‌توان با ابزارهای ۴۰ سال قبل کار کرد.

وی افزود: باید ابزارها متناسب با زمان باشند و در این راستا ما تلاش کردیم تا با برگزاری این دوره به سمت استفاده از ابزارهای نوین در حوزه رسانه برویم.

مدیرکل دفتر استاندار با بیان اینکه اکنون در جنگ رسانه‌ای قوی به سر می‌بریم، تصریح کرد: جنگ امروز در فضای مجازی رخ می‌دهد و اگر تسلط کافی داشته باشیم می‌توانیم با پاتک‌ های قوی با هجمه‌های دشمن مقابله کنیم.

مرادی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ضرورت آگاه رسانی برای خلق حضور مردم، بیان کرد: تببین از مهمترین وظایف رسانه‌هاست و باید با این ابزار شکوه حضور مردم را رقم زد.

وی یادآور شد: اگر حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می‌ ماند، اما تبیین ایشان باعث شد ظلم در مقابل حقانیت امام حسین(ع) به زانو درآید که این امر می‌تواند الگویی برای ما باشد.

text to speech icon