تقدیر از محسن پویان به عنوان بازنشسته نمونه استانی

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۷ کد : ۵۹۲۲۷ عمومی
تعداد بازدید:۲۰۶
طی مراسمی از محسن پویان مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان به عنوان بازنشسته نمونه استانی صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان جنوبی در محور«علوم، آموزش و پژوهش» تقدیر شد .
تقدیر از محسن پویان به عنوان بازنشسته نمونه استانی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، همایش هجدهمین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور استاندار خراسان جنوبی در محل تالار شهید رجایی استانداری برگزار و ۶ نفر از بازنشستگان تجلیل شدند.

در این مراسم از محسن پویان نیز به عنوان بازنشسته نمونه استانی تقدیر به‌عمل آمد که متن تقدیر به شرح ذیل می‌باشد؛

فرهیخته گرانقدر جناب آقای محسن پویان

آنان که با علم و تجربه مأنوس و تجلی حکمت و معرفت می باشند، سرمایه عظیم و پشتوانه های معنوی ملت محسوب می گردند، لذا پاسداشت و تجلیل از ایشان شیوه ای دیرین و روشی پسندیده و سفارش شده در فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ماست. تلاش های خالصانه و ارائه آثار ارزشمند و خلاقانه جنابعالی در طول دوران بازنشستگی را ارج نهاده، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.

اینک که به مناسبت 25 ذی الحجه؛ روز خانواده و تکریم بازنشستگان(مصادف با 23 تیرماه 1402) جنابعالی به عنوان بازنشسته نمونه استانی صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان جنوبی در محور«علوم، آموزش و پژوهش» انتخاب شده اید، ضمن تبریک این موفقیت امیدوارم با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

text to speech icon