امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی

۱۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۲ کد : ۵۹۱۳۵ عمومی
تعداد بازدید:۳۵۳
به منظور ارتقای سطح همکاری‌ها و تعاملات علمی- پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، تفاهم‌نامه همکاری بین اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان و جهاد دانشگاهی به منظور ارتقای سطح همکاریها و تعاملات علمی- پژوهشی و بهره‌گیری بهینه از توانمندی ها، امکانات و ظرفیت‌های دانشی اندیشکدههای حکمرانی استان‌ها و جهاد دانشگاهی در تحقق آرمان بزرگ بازآرایی و توانمندسازی نظام حکمرانی امروز 12 تیرماه به امضا رسید.

سید محمد حسین سیدکاشی، رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه  اندیشکده حکمرانی استان ششمین اندیشکده ای است که در کشور تأسیس شده است، بر نقش مهم این اندیشکده‌ها در فعلیت بخشیدن استعدادهای افراد توانمند در همه استان‌ها به‌ویژه شهرستان‌ها تأکید کرد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به حضور و مشارکت اثربخش جهاد دانشگاهی در اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان، یادآور شد: اندیشکده حکمرانی استان ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توانمنددهای جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، می تواند از پتانسیل ‌مجموعه جهاددانشگاهی کشور نیز استفاده کند.

جواد فرخی، مدیر اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان نیز در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در استان‌ها باعث ایجاد اندیشکده‌های حکمرانی و قانون‌گذاری استانی شده است تا بتوانیم در حوزه های مختلف از نظرات کارشناسی استفاده نماییم.

گفتنی است، ارائه خدمات علمی- پژوهشی و فناوری در زمینههای مرتبط با مطالعه موضوعات حکمرانی، ارائه خدمات علمی- پژوهشی و فناوری در خصوص طراحی مدل‌ها، سازوکارها و ترتیبات پیاده‌سازی و نظارت بر اجرای اسناد، قوانین و رویه¬های حکمرانی، همکاری در برگزاری همایش‌ها، هم‌اندیشی‌ها و نشست‌های علمی استانی، منطقه‌ای و ملی، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های علمی مشترک از جمله محورهای همکاری در تفاهم نامه فی مابین است.

text to speech icon