بیانیه جهاددانشگاهی در محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد/ لزوم مقابله باسیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۷ کد : ۵۸۹۱۵ عمومی
تعداد بازدید:۳۳۱
نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرد و از همه‌ آزادی‏خواهان جهان خواست در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.
بیانیه جهاددانشگاهی در محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد/ لزوم مقابله باسیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، این نهاد در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد که باعث جریحه‌دار شدن قلوب بیش از دو میلیارد نفر از مسلمانان و پیروان تمامی ادیان الهی و آزادی‏خواهان در سراسر جهان شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

«کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.» (سوره صف آیه 8)

مدعیان آزادی بیان بار دیگر در اقدامی نفرت‌انگیز و موهن علیه قرآن کریم، قلوب بیش از دو میلیارد نفر از مسلمانان و پیروان تمامی ادیان الهی و آزادی‏خواهان در سراسر جهان را جریحه‌دار کردند.

اهانت‌های سریالی و جنون‌آمیز با شعار آزادی بیان به کتابی که در آن خداوند، نور خود را در میان بندگان کامل ساخت و دین و آیینش را با آن به حدّ کمال رساند، نشان می‌دهد، هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است.

در چنین زمانه‌ای، اقدامات پلید گاه و بی‌گاه لشگریان جهل و تعصب در هتک حرمت به ساحت شریف نیّر اعظم (صلوات الله علیه و آله) و سند جاوید رسالت او، نشانه‌ای روشن از کینه عمیق و بغض فروخفته‌شان است که نتیجه‌ای جز پراکندگی هر چه فزون‌تر عطر ‌روح‌بخش فرهنگ توحیدی در جهان نخواهد داشت.

مستکبرین جهانی بدانند نور قرآن همیشه جاودان است و علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و  این‌گونه اقدامات موهن به‌هیچ‌روی، نمی‌تواند مسیر پرفروغ تمدن‌ نوین اسلامی را با وقفه و کندی مواجه سازد. طبعاً اقدامات دین‌ستیز و جنون‌آمیز با شعارهایی همچون آزادی بیان، پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته و ضمیر شیطانی آنان را رسوا نموده است.

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی ضمن محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد که این بار با مجوز رسمی پلیس رخ داد، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است و از همه‌ آزادی‏خواهان جهان می‌خواهد در کنار مسلمانان باسیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند. 

 

text to speech icon