دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی را تا ۵۰ درصد تخفیف ثبت‌نام کنید

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۸ کد : ۵۸۲۷۵ آموزشی
تعداد بازدید:۱۱۱۸
 معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از تخفیفات جدید اعمال شده در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت خبر داد و گفت: ۵۰ درصد تخفیف در دوره‌های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی برای ثبت نام اولی‌ها اعمال می‌شود.
دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی را تا ۵۰ درصد تخفیف ثبت‌نام کنید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی رویه‌ها مطابق با اهداف برنامه‌های جهاددانشگاهی در امر استانداردسازی فعالیت‌های آموزشی، دستورالعمل " تخفیف شهریه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت" ابلاغ شده و در راستای کمک به مدیریت اقتصاد خانوار در بخش هزینه‌های آموزشی این اقدام را رقم زدیم.

تخفیف ۱۰ درصدی ثبت نام دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از تخفیف ۱۰ درصدی برای کارمندان دولت خبر داد و بیان کرد: تمامی کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهش و فناوری و مدارس علوم دینی، اعم از دولتی و غیر دولتی و بستگان آن‌ها و کلیه فرهنگیان و بستگان آن‌ها از ۲۰ درصد تخفیف شهریه برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مدرسین مراکز واحد خراسان جنوبی و بستگانشان از ۳۰ درصد تخفیف برخوردارند، افزود: نفرات اول تا سوم المپیادهای علمی و ورزشی، جشنواره‌های بین‌المللی علمی(مانند خوارزمی و رازی) و کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با ارائه مستندات از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

20 درصد تخفیف برای دانشجویان و طلاب مدارس علوم دینی

ابراهیمی ادامه داد: تمامی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و طلاب مدارس علوم دینی، اعم از دولتی و غیر دولتی با ارائه کارت دانشجویی معتبر از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار شده؛ همچنین دانش‌آموزان ممتاز با معدل حداقل ۱۷.۵ در مقطع متوسطه دوم، حداقل ۱۸.۵ در مقطع متوسطه اول و با رتبه خیلی خوب در مقطع دبستان، با ارائه مدرک معتبر می‌توانند از ۱۵ درصد تخفیف استفاده کنند.

افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی؛  ۳۵ درصد تخفیف

وی با بیان اینکه جانبازان، آزادگان، رزمندگان(با حداقل سابقه شش ماه حضور در جبهه‌های نبرد) و همسر و فرزندان آن‌ها و همچنین خانواده معظم شهداء از ۳۰ درصد ‌تخفیف برخوردار می‌شوند، ادامه داد: تمامی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی نیز از ۳۵ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین فراگیری که همزمان در بیش از یک دوره آموزشی ثبت‌نام کند، برای دوره دوم از ۱۰ درصد تخفیف و برای دوره سوم از ۱۵ درصد تخفیف بهره می‌برد، افزود: در صورتی‌که یک فراگیر به اندازه ظرفیت نصاب یک دوره جدید (حداقل ۷ نفر) را معرفی کند، از تخفیف ۸۰ درصدی دوره برخوردار می‌شود.

پرداخت اقساطی شهریه

ابراهیمی ادامه داد: پرداخت شهریه به صورت نقدی بوده، اما برای افرادی که متقاضی تقسیط شهریه هستند، یک سوم شهریه به صورت نقدی و الباقی طی ۳ چک یک‌ماهه یا یک چک دوماهه اخذ می‌شود؛ فرم نحوه پرداخت شهریه با چک توسط معاونت آموزشی تهیه و در اختیار حوزه مالی جهت دریافت و ثبت چک‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: فراگیران زیر ۱۲ سال به شرط عدم برخورداری از هیچ‌کدام از تخفیفات مصوب، از ۱۰ درصد تخفیف ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی برخوردار و فراگیران دوره‌های ترمیک زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی، در اولین نوبت ثبت‌نام ۵۰ درصد تخفیف اخذ خواهند کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در صورتی‌که فراگیر پنج ترم پیوسته در دوره‌های آموزشی کالج زبان شرکت کند، در ترم ششم از ۳۰ درصد تخفیف، در ترم یازدهم از ۴۰ درصد تخفیف و در ترم پانزدهم از ۵۰ درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهد شد.

text to speech icon