تعامل جهاد دانشگاهی و کانون‌های فرهنگی مساجد برای کیفیت بخشی اوقات فراغت

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۳ کد : ۵۸۰۶۶ عمومی
تعداد بازدید:۳۱۲
در نشست مشترک رئیس جهاد دانشگاهی استان و سرپرست ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد بر تعامل این دو مجموعه برای کیفیت بخشی اوقات فراغت تأکید شد.
تعامل جهاد دانشگاهی و کانون‌های فرهنگی مساجد برای کیفیت بخشی اوقات فراغت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمدحسین سیدکاشی رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در جهاد دانشگاهی استان صورت گرفت، بر تعامل با مجموعه ستاد کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: لازم است این تعامل دو سویه برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت بیش از پیش دیده شود.

وی یادآور شد: توجه به آموزش‌های جهاددانشگاهی در بطن مساجد، استقبال تمام گروه‌های سنی را دربرخواهد داشت.

سیدکاشی ادامه داد: در همین راستا، جهاد دانشگاهی طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی با کیفیت را در ساعات مختلف روز مطابق با نیازهای خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده و تخفیفات ویژه‌ای را نیز برای امکان بهره مندی همه اقشار جامعه در نظر گرفته است.

وی برای برگزاری این دوره‌ها به صورت محله محور در مساجد منتخب و‌ با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد اعلام آمادگی کرد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، قول مساعد برای تأمین اساتید و انعقاد تفاهم برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت داد و یادآور شد: دوره‌های آموزشی این نهاد بر مهارت افزایی و توانمندسازی تاکید دارد.

حجت‌الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری نیز اظهار کرد: سیاست‌گذاری مهم ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این ایام بحث توجه به اوقات‌ فراغت است.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه اعتقادی، امیدآفرینی و مسجدمحور بودن برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار است، افزود: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان گسترده‌ترین، مردمی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نهاد فرهنگی در سطح استان برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد.

محقی اظهار کرد: در حوزه توجه به برنامه‌های اوقات فراغت، آموزش جایگاه ویژه‌ای دارد و این جایگاه لازم است با تعامل با دستگاه‌هایی چون جهاددانشگاهی حفظ و تقویت شود که در این راستا از هرگونه تعامل آموزشی با این نهاد استقبال می‌کنیم.

text to speech icon