انتشار کارت شرکت در ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۴ کد : ۵۷۹۹ عمومی
تعداد بازدید:۱۴۷۱
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضمن اعلام این‌که چاپ کارت‌های ورود به جلسه‌ی داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷) آغاز شده است، تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود در اسرع وقت کارت‌های خود را از سامانه‌ی آزمون به آدرس www.hrtc.ir دریافت نمایند.
انتشار کارت شرکت در ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضمن اعلام اینکه چاپ کارتهای ورود به جلسه داوطلبان از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 13 اسفند 1397 آغاز شده است، تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می شود در اسرع وقت کارتهای خود را از سامانه آزمون به آدرس www.hrtc.ir دریافت و چاپ نمایند تا اگر مشکلی در کارت آنها وجود داشت بتوانند ضمن مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به رفع نقص آن اقدام نمایند.

سید عزیز آشنا با بیان این‌که آدرس باجه‌های رفع نقص در سامانه‌ی آزمون جهاددانشگاهی اعلام شده است، تاکید کرد: آزمون در 128 شهر و 262 دو حوزه برگزار می‌شود؛ هم‌چنین رفع نقص تا روز پنج‌شنبه 16 اسفند 97 در باجه‌های رفع نقص از ساعت 9 صبح تا 13 انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر این‌که ورود به جلسه آزمون بدون در دست داشتن کارت شرکت در آزمون که مشخصات صحیح و عکس داوطلب بر روی آن وجود داشته باشد، ممنوع است، بیان کرد: داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را حداکثر تا روز چهارشنبه 15 اسفند 97 از سامانه‌ی آزمون دریافت نمایند تا فرصت رفع نقص که آخرین روز فعالیت باجه‌های آن روز پنجشنبه 16 اسفند 97 است برای آنان وجود داشته باشد.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی ادامه داد: در صورتی‌که هر یک از داوطلبان کد رهگیری خود را فراموش کرده باشد، می‌تواند ضمن مراجعه به سامانه‌ی آزمون و از قسمت بازیابی کد رهگیری نسبت به بازیابی آن اقدام نموده و کارت ورود به آزمون را دریافت و چاپ نمایند.

وی افزود: چنان‌چه هر یک از داوطلبان سوالی در رابطه با چاپ کارت شرکت در آزمون داشته باشند، می‌توانند با مرکز تماس آزمون به شماره 84656 021 تماس بگیرند.

گفتنی است، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور 17 اسفند 97 و ساعت شروع 9 صبح می‌باشد.

اعلام نتایج از طریق مشاهده نتایج در پروفایل داوطلبان خواهد بود.

text to speech icon

کلید واژه ها: کارت ورود به جلسه