فعالیت مؤثر خبرنگاران ایکنای خراسان‌جنوبی در رفع دغدغه‌های قرآنی

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۲ کد : ۵۵۶۲۵ فرهنگی
تعداد بازدید:۳۳۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت اثرگذار خبرگزاری ایکنا که در جهاددانشگاهی مشغول به فعالیت است، گفت: حضور مؤثر خبرنگاران ایکنا در تمام برنامه‌های استانی و سهم پررنگ آنان در رفع دغدغه‌های قرآنی احساس می‌شود.
فعالیت مؤثر خبرنگاران ایکنای خراسان‌جنوبی در رفع دغدغه‌های قرآنی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی در بازدید از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» بیرجند اظهار کرد: جهاددانشگاهی از توانمندی خوبی برخوردار است و می‌تواند بسیار مفید فایده واقع شود.
وی با اشاره به فعالیت اثرگذار خبرگزاری ایکنا که در جهاددانشگاهی مشغول به فعالیت است، افزود: حضور مؤثر خبرنگاران ایکنا در تمام برنامه‌های استانی و سهم پررنگ آنان در رفع دغدغه‌های قرآنی احساس می‌شود.
سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز در این بازدید ضمن معرفی این خبرگزاری گفت: خبرگزاری ایکنا اولین خبرگزاری جهان اسلام است که با انتشار اخبار به ۲۱ زبان زنده دنیا توانسته سهم مؤثری در رسانه‌ای کردن برنامه‌های قرآنی ایفا کند.
وی با بیان اینکه سوق دادن جامعه به‌سوی سبک زندگی قرآنی و تلاش در راستای مهجوریت‌زدایی از معارف قرآن کریم در عرصه‌های مختلف از اهداف است، افزود: امیدواریم این خبرگزاری مورد حمایت مسئولان استانی قرار گیرد.
سپیده قلندری اسفدن، سردبیر خبرگزاری ایکنا در خراسان‌جنوبی نیز گفت: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، معرفی چهره‌های قرآنی شاخص و الگوسازی از آنان و گشودن پرونده‌های خبری مخاطب‌پسند از جمله برنامه‌های این مجموعه در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی است.

text to speech icon