نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با مدیرکل بیمه سلامت استان

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۶:۴۳ کد : ۵۴۶۸۶ عمومی
تعداد بازدید:۳۷۵
در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با مدیرکل بیمه سلامت استان، مدیرکل استان با اشاره به شکل‌گیری ساختارهای خوب بیمه‌ای با اعتبارات مطلوب ، اظهار کرد: برای معرفی این خدمات، کار مستمر رسانه‌ای و توسعه فعالیت‌های خبری، امری لازم است.
نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با مدیرکل بیمه سلامت استان

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، علی اربابی، در دیدار یا رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ساماندهی خدمات بیمه‌ای اهمیت دارد، گفت: همه ایرانیان قابلیت بیمه شدن را دارند و افراد با مراجعه به بیمه سلامت از خدمات بیمه پایه بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات بیمه در سلامتی و ارتقای زندگی معلولان، از تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در کشور از آبان ماه امسال خبر داد و گفت: این بیماران با بارگذاری مدارک و اسناد مورد نیاز در سامانه "شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران" و تایید بیماری و نوع خدمات درمانی که دریافت می‌کنند از خدمات این صندوق بهره مند شدند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی 300 نوع بیماری نادر، تصریح کرد: بیماران مبتلا به این بیماری‌ها می‌توانند از تعهدات سازمان‌ با بیماری و خدمات بازتوانی، توانبخشی و مراقبت‌های دوره‌ای که به تایید مراجع ذی‌صلاح رسیده باشد، استفاده کنند.

اربابی اظهار کرد: تمام این بیماران باید در صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج عضو شوند تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های آنان در بخش‌های دولتی و ۸۰ درصد هزینه‌ها در بخش خصوصی پرداخت شود.

وی تصریح کرد: اکنون این ظرفیت گسترده و افرایش خدمات رسانی انجام شده و مردم باید با کمک رسانه از حقوق و نیازهای خود آگاهی یابند که در این راستا نیازمند تعامل با خبرگزاری ایسنا هستیم.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی نیز در این دیدار بر آمادگی جهاددانشگاهی به منظور تعامل با سازمان بیمه سلامت و همچنین بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری ایسنا برای معرفی خدمات این بیمه به مردم و افزایش آگاهی‌های عمومی تأکید کرد.

در پایان از مدیر مسئول، سردبیر و خبرنگار خبرگزاری ایسنا به جهت تعامل یک ساله با بیمه سلامت تقدیر شد.

text to speech icon