نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

آمادگی شهرستان قاین برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری و سرطان توسط جهاددانشگاهی

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۰ کد : ۵۳۳۶۰ عمومی
تعداد بازدید:۳۳۹
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس از آمادگی این شهرستان برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری و سرطان توسط جهاددانشگاهی خبر داد.
آمادگی شهرستان قاین برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری و سرطان توسط جهاددانشگاهی

به گزارش روابط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی دکتر سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امروز پنج شنبه ۱۳ بهمن همزمان با حضور دکتر حسن مسلمی رئیس جهاددانشگاهی در این شهرستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از موالید انقلاب و از یادگارهای امام راحل است. 

وی افزود: انجام اقدامات پژوهشی حول محور حوزه فرهنگ از کارهای مهم این نهاد به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب است که پیش از انقلاب خلا آن وجود داشت. 

 دکتر اسحاقی با تاکید بر انجام کار جهادی در حوزه آزمایشگاه در این شهرستان، تصریح کرد: امام جمعه این شهرستان با تدبیر و دعوت از خیران به تکمیل زیرساخت‌های جهادی در شهرستان قاینات کمک بسزایی کرده است. 

وی با بیان اینکه با وجود رئیس جدید جهاد دانشگاهی در استان امیدواریم در حوزه مدیریتی اتفاقات مبارکی افتد، بیان کرد: صدور مجوز تاسیس مرکز ناباروری توسط جهاددانشگاهی در استان یکی از خواسته‌های اساسی ماست چراکه مردم این منطقه به فرزند آوری توجه ویژه دارند. 

دکتراسحاقی با بیان اینکه هم اکنون ۱۱ مرکز پایلوت سرطان پستان در کشور انتخاب شده که امیدواریم دوازدهمین مرکز در این شهرستان راه اندازی شود، تصریح کرد: مشکلی در زمینه تامین ابنیه درمانی نداریم. 

وی با بیان اینکه امیدواریم جهاددانشگاهی حمایت بسیار خوبی را از مجموعه قاین داشته باشد تا در آینده ساختاری نظام مند از این نهاد در قاین داشته باشیم، یادآور شد: امیدواریم با وجود تیم مدیریتی این مجموعه و مدیریت امام جمعه در حوزه خیرین برای مردم اتفاقات مبارکی رقم بخورد. 

دکتر اسحاقی، با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه دانشگاهی و درمانی در شهرستان قائنات، افزود: این ظرفیت با نگاه عدالت باید حفظ شده و توسعه یابد. 

وی یادآور شد: این شهرستان این آمادگی را دارد با راه اندازی مرکز ناباروری به شرق کشور خدمت کند. 

 

text to speech icon