دیدار رییس جهاددانشگاهی با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی/ این نهاد کارهای بر زمین‌مانده را در کشور انجام می‌دهد

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۱ کد : ۵۳۲۹۰ عمومی
تعداد بازدید:۴۱۷
رییس جهاددانشگاهی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند از این نهاد به‌عنوان مولود انقلاب نام برد و گفت: جهاددانشگاهی کارهای بر زمین‌مانده را در کشور انجام می‌دهد.
دیدار رییس جهاددانشگاهی با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی/ این نهاد کارهای بر زمین‌مانده را در کشور انجام می‌دهد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن در سفر خود به استان خراسان جنوبی همراه با برخی از مدیران ارشد این نهاد در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است. 

وی بابیان اینکه جهاددانشگاهی پیش از انقلاب وجود نداشت تا کار تحقیقاتی انجام داده و کارهای علمی را تشریح کند، افزود: جهاددانشگاهی موفقیت‌های بسیاری در دنیا و کشور داشت و یک الگوی منحصربه‌فرد است. 

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: یکی از نمونه‌های کار موفق در این نهاد پژوهشگاه رویان بود که تحقیق بر روی سلول‌های بنیادی را برای اولین بار آغاز کرد. 

وی با اشاره به خدمات  زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی در کالبد این نهاد، تصریح کرد: ایشان کار بزرگی در عرصه علمی انجام داد و دستاوردهای ایشان بر اساس باورهای دینی و معنویت و به‌کارگیری هم‌زمان علم بود. 

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه کشاورزی، علوم انسانی و توسعه شاخص‌های اجتماعی، ادامه داد: جهاددانشگاهی کارهای بر زمین‌مانده را در کشور انجام می‌دهد؛ این نهاد پتانسیل زیادی دارد و کارهای متفاوتی انجام می‌دهد. 

وی بابیان اینکه یکی از مراکز مهم نظرسنجی در کشور ایسپای جهاددانشگاهی است که پیش‌بینی واقعی ارائه می‌دهد، یادآور شد: این مرکز در خراسان‌ جنوبی در حوزه ظرفیت‌های استان می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود. 

حضور در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن ماه؛ دیدار با استاندار؛ برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و برگزاری نشست با اعضای و بازدید از دستاوردهای این واحد از دیگر برنامه‌‌های روز اول سفر رییس جهاددانشگاهی به خراسان جنوبی است.حضور در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن ماه؛ دیدار با استاندار؛ برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و برگزاری نشست با اعضای و بازدید از دستاوردهای این واحد از دیگر برنامه‌‌های روز اول سفر رییس جهاددانشگاهی به خراسان جنوبی است.

text to speech icon