نشست مشترک خیران قاینی با سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۹ کد : ۵۲۴۰۰ عمومی
تعداد بازدید:۳۸۰
نمایندگان مجمع خیرین سلامت قائنات، با سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
نشست مشترک خیران قاینی با سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهادداانشگاهی خراسان جنوبی، سید محمدحسین سیدکاشی، سرپرست واحد در این نشست بر لزوم توازن در واحدهای جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: نگاه دفتر مرکزی مبنی بر رعایت توازن در تمام واحدهای جهاددانشگاهی کشور است.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیازمند کمک و حمایت خیران هستیم، برای بسیج امکانات و حل مشکلات جهاددانشگاهی در قائنات قول مساعد داد.

ضرورت توجه ویژه به مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در قائنات و تکمیل تجهیزات از جمله مهم‌ترین موارد مطروحه در این جلسه بود.

لزوم تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت و با استانداردهای لازم در مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت قائنات نیز از دیگر نکاتی بود که در این جلسه بدان اشاره شد.

در این نشست، خیرین شهرستان قاین، حمایت خود را از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در قائن به منظور تداوم و اثربخشی اقدامات، اعلام کردند.

گفتنی است؛ مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در قائنات در ۲۱ بهمن ماه 1400 با حضور مسئولان افتتاح شد. انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه پزشکی (بالینی)، ارائه خدمات تخصصی با تعرفه نهاد عمومی به مردم و منطقه قائنات و توابع و ایجاد بستری برای توسعه خدمات پزشکی مورد نیاز با همکاری مراکز برجسته ملی و بین‌المللی از جمله رویان، ابن سینا، جهاددانشگاهی خراسان رضوی، از مهم ترین اهداف راه اندازی آن بود.

بخشی از اعتبارات افتتاح این مرکز از محل اعتبارات جهاددانشگاهی و بخشی از اعتبارات سفر معاون ریاست جمهور و خیران تامین شد. این مجموعه شامل بخش‌های ایمنولوژی، سرولوژی، هماتولوژی و ویروس شناسی با بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی است.

text to speech icon