تقدیر از ایسنای خراسان جنوبی در پوشش اجلاسیه ملی جهادگران

۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۸ کد : ۵۱۲۰۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۲۷
طی مراسمی، امروز پنج شنبه ۱۰ آذر از سپیده قلندری اسفدن؛ سردبیر و زهرا حمیدی؛ خبرنگار خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی به عنوان رسانه برتر اجلاسیه ملی جهادگران تقدیر شد.
تقدیر از ایسنای خراسان جنوبی در پوشش اجلاسیه ملی جهادگران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، اجلاسیه جهادگران، ۱۳ شهریورماه امسال به عنوان یک رویداد ملی بزرگ به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد. این اجلاسیه به مناسبت گرامیداشت حضور مقام معظم رهبری برای امدادرسانی در زلزله فردوس در سال ۴۷ برگزار شد. معاون اول رئیس جمهور، رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در متن این تقدیرنامه که از سوی سردار محمدرضا مهدوی؛ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اهدا شد، آمده است:

ملت ایران در روزگار جنگ نابرابر استکبار جهانی علیه استقلال و موجودیت میهن اسلامی عزیزمان، هرگز رشادت‌ها و ایثارگری‌های اصحاب قلم و طلایی داران راستی و صداقت را در مسیر گذر اندیشه از جهالت و تاریکی به وادی حقیقت فراموش نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به جنابعالی و همکاران پرتلاش آن رسانه در پوشش حداکثری اجلاسیه ملی جهادگران، بدین وسیله فعالیتهای شما را در راستای انجام وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی ارج نهاده و این لوح سپاس به رسم قدرشناسی به شما تقدیم می‌گردد.

از خداوند متعال می‌خواهیم تا یاریمان نماید در هر شرایط با تمام توان یاریگر پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و رسیدن به مطلوب نهایی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

text to speech icon