بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی طی سال جاری

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۹ کد : ۵۰۰۵۸ آموزشی
تعداد بازدید:۴۶۴
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی طی سال جاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر مهدی ابراهیمی از بهره‌مندی بیش از سه هزار نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی در سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این نهاد با برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزش ضمن خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، علاوه بر تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند، زمینه مهارت‌افزایی را برای ورود به کسب و کار فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه  بیش از 50 عنوان دوره آموزشی عمومی و تخصصی از ابتدای سال تاکنون برگزار شده است، ادامه داد: آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی در مراکز آموزشی ارائه می‌شود که در گروه‌های زبان های خارجی،  فنی-مهندسی، علوم انسانی، هنر، کشاورزی و پزشکی، است.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در خصوص خدمات آموزشی بلندمدت جهاددانشگاهی استان نیز بیان کرد: مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی با 21 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی به ارائه خدمات آموزشی بلندمدت برای دانشجویان پرداخته و تلاش ما بر این است که رشته‌هایی که در جامعه و به ویژه در استان و شهر خود به آنها نیاز داریم، به صورت کاربردی و عملیاتی به دانشجویان ارائه دهیم تا بعد از فارغ‌التحصیلی بتوانند به نیازهای جامعه پاسخ دهند.

ابراهیمی ادامه داد: در همین راستا مجوز برگزاری دوره های تک درس مرتبط با محصولات استراتژیک استان برای دو محصول عناب و زرشک اخذ شده است و شرکت کنندگان در این دوره ها برای ورود به بازار تخصصی مرتبط با عناوین ارائه شده آموزش داده می شوند.

وی با تاکید بر اینکه دوره‌های تخصصی جهاددانشگاهی با هدف اشتغال‌زایی برگزار می‌شود، یادآور شد: با گذراندن این دوره‌های آموزشی، دانشجویان و فراگیران می‌توانند برای خود کسب و کاری راه‌اندازی کرده و به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

text to speech icon