ذیل قرارداد جهاد دانشگاهی با دادگستری خراسان جنوبی برگزار شد:

آموزش های «فرزندپروری از منظر دین» ویژه بانوان مرکز استان

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۸ کد : ۴۸۱۴۸ پژوهشی
تعداد بازدید:۴۲۱
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مرکز خدمات تخصصی «به روان»، طی تابستان جاری ذیل قرارداد « برنامه‌های پیشگیری از خشونت»، به ۲۰۰ نفر از بانوان شهرستان بیرجند، آموزش‌های فرزندپروری از منظر دین ارائه داد.
آموزش های «فرزندپروری از منظر دین» ویژه بانوان مرکز استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر مهدی ابراهیمی گفت: این قرارداد بین معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با هدف ارتقاء سلامت روان و کاهش خشونت در جامعه در حال اجرا است و تا کنون بیش از 200 نفر از بانوان شهرستان بیرجند از این خدمات بهره مند شده اند.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: سرفصل این دوره، براساس مراحل رشد، مبانی و اصول فرزند پروری در دوران جنینی، دوران شیرخوراگی، دوران کودکی و نوجوانی تنظیم شده و توسط هادی زینی ملک آباد، عضو هیات علمی دانشگاه ارائه شده است.

وی ادامه داد:  در برنامه های آتی، برگزاری جلسات گروه درمانی اعتماد به نفس، گروه درمانی پانیک و گروه درمانی وسواس در مرکز خدمات تخصصی به روان، پیش بینی شده است.

دکتر ابراهیمی یادآور شد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بانوان مددجوی این نهاد نیز از آموزش‌های فرزند پروری بهره‌مند شدند.

text to speech icon