انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و شرکت صبح ظهور فسا

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۹ کد : ۴۷۷۱۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۶۴۱
تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و شرکت صبح ظهور فسا مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا با هدف مشارکت علمی – پژوهشی طرفین منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و شرکت صبح ظهور فسا

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد: به منظور مشارکت، تبادل و بهره مندی از خدمات تخصص های علمی، پژوهشی و فنی متقابل و توانایی های بالقوه و بالفعل در امر توسعه کشور و اهداف سازمانی طرفین، تفاهم نامه بین شرکت صبح ظهور فسا مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا و گروه پژوهشی تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی منعقد شد.

 وی، هدف از انعقاد تفاهم نامه را ایجاد همکاری و روابط مدون و موثر در زمینه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه،‏ همکاری در راستای توسعه دانش فنی به منظور حفظ و ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش عنوان کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی عنوان کرد: ‏همکاری مشترک در راستای فراهم نمودن تمهیدات و ساز و کار لازم برای استفاده از توان علمی، آموزشی و پژوهشی با تأکید بر فناوری های پیشرفته و نوظهور، ارائه راهکارهای مناسب در راستای جذب و توسعه طرح های نوآورانه و فناورانه و ایجاد بانک اطلاعاتی از سوابق پژوهشی و توانمندی های ارائه شده و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی از دیگر موضوعات تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی با شرکت صبح ظهور فسا می باشد.

گفتنی است، ‏مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال است که با موافقت طرفین قابل تمدید می باشد.

شرکت صبح ظهور فسا در سال 1389 تاسیس و از سال 1397 بطور تخصصی وارد حوزه های پژوهشی و تحقیقات بین الملل در حوزه های مختلف از جمله گیاهان داروئی و مواد مخدر بعنوان مواد اولیه داروئی و صنایع مرتبط شده است و در این راستا علاوه بر تحقیقات بین الملل در حوزه های علمی ، تکنولوژی، بازرگانی ، در زمینه های مهندسی معکوس ، بازارسنجی میدان در عمان ، شرکت در نمایشگاه مسکو و بررسی سلیقه و ذائقه بازار هدف پرداخته است.

همچنین در حال زمینه سازی و پشتیبانی از ایجاد پروژه های مهمی چون پالایشگاه گیاهان داروئی و مواد مخدر، پلتفرم مشتری یابی و بازاریابی بین الملل محصولات فناور و دانش بنیان، صادرات محصولات فرآوری سالم و ارگانیک کشاورزی ، ساماندهی مشاغل خانگی و sme ها در حوزه سلامت می باشد.

text to speech icon