حضور سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۱ کد : ۴۶۸۰۸ عمومی
تعداد بازدید:۴۲۷
دکتر مهدی ابراهیمی ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه در مصلی تهران، در غرفه دختران خاتون تنها نمایندگان استان خراسان جنوبی حضور یافت.
حضور سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱

 به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، نخستین رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، از دوم مرداد آغاز به کار کرد و تا امروز چهارم مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) ادامه داشت.

بر این اساس، هدف از برگزاری آن نقش آفرینی به عنوان حلقه های میانی با محوریت مدیریت مردمی برای ارتباط میان مدیران کشور از یک سو و شرکت ها، موسسات و مجموعه‌های فعال و کارآمد از سوی دیگر به منظور حل مشکلات کشور و نابسامانی های موجود با رویکرد نوآوری، شبکه سازی و حل مسئله است.

دکتر مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه با حضور در غرفه دختران خاتون که به نمایندگی از خراسان جنوبی حضور داشتند، گفت: اقدامی که دختران خاتون انجام دادند اقدامی جهادی است که از مساجد شروع شده و به محلات تعمیم یافته است و امروز این اقدامات بسیار مورد نیاز جامعه است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل و مباحثی که باید به آن توجه ویژه شود این است که برای حل مشکلات منتظر متولی آن نباشیم بلکه باید هر کدام از ما برای حل مشکل اقدام کنیم و جهادی ادامه دهیم و دختران خاتون نمونه بارز این نوع از دغدغه مندی هستند.

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در ادامه،  نمایشگاه را حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی دانست که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی کشور هستند.
وی بیان کرد: این رویداد فرصت مغتنمی برای شناسایی و آشنایی با توان حداکثری تشکل های مردمی برای رفع مسائل و چالش هاست.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نمایشگاه می‌توان از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی سراسر کشور استفاده کرد، یادآور شد:  این نمایشگاه به فرصتی برای هم‌افزایی بین مجموعه‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دانش‌بنیان تبدیل شده است.

text to speech icon