سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد:

انعقاد قرارداد همکاری بین تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۱ کد : ۴۵۷۸۷ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۲۶
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد: در راستای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی، قرارداد همکاری بین اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی مرکز قائنات منعقد شد.
انعقاد قرارداد همکاری بین تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر مهدی ابراهیمی، سرپرست این واحد اشاره کرد: بخش قابل توجهی از خدماتی که جهاددانشگاهی ارائه می‌دهد در حوزه پزشکی و در زمینه‌های تشخیصی و درمانی است.

وی با اشاره به اهداف ایجاد مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی مرکز قائنات، تصریح کرد: انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه پزشکی (بالینی)، ارائه خدمات تخصصی با تعرفه نهاد عمومی به مردم و ایجاد بستری برای توسعه خدمات پزشکی مورد نیاز با همکاری مراکز برجسته ملی و بین المللی از جمله پژوهشکده رویان و ابن سینا، از اهداف آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی مرکز قائنات است.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری بین اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی مرکز قائنات افزود: تحقق اهداف سلامت محور، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، تسهیل فرآیند ارائه خدمات آزمایشگاهی، برقراری دسترسی عادلانه به خدمات و کاهش دغدغه و هزینه‌های آزمایشگاهی نیروهای مسلح از اهداف این قرارداد همکاری است.

ابراهیمی تصریح کرد: این مرکز با استفاده از جدیدترین روش‌های علمی و به‌روزترین امکانات، تجهیزات و بهره‌‌مندی از کادر تخصصی و درمانی مجرب خدمات آزمایشگاهی را به خانواده محترم نیروهای مسلح ارائه می‌کند.

وی افزود: مطمئنا با اطلاع عموم مردم از فعالیت های موثر جهاددانشگاهی، شاهد خدمات رسانی بهتری در جامعه خواهیم بود و این نهاد نشان داده است که در ماموریت های واگذار شده، عملکرد قابل قبولی داشته است.

text to speech icon