ویژه معاونان و مدیران جهاددانشگاهی خراسان جنوبی؛

دوره آموزشی آشنایی با مراحل تدوین و برنامه ریزی استراتژیک برگزار شد

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۵ کد : ۴۵۵۲۰ عمومی
تعداد بازدید:۴۵۷
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: دوره آموزشی آشنایی با مراحل مختلف تدوین و برنامه ریزی استراتژیک ویژه معاونان و مدیران واحد برگزار شد.
دوره آموزشی آشنایی با مراحل تدوین و برنامه ریزی استراتژیک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،  مهندس حسین راغ آرا گفت: در راستای ارتقای دانش مدیریت معاونان و مدیران این واحد، از مجموعه دوره های بهبود مدیریت، دوره آموزشی آشنایی با مراحل مختلف تدوین و برنامه ریزی استراتژیک ویژه معاونان و مدیران برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره به مدت 10 ساعت برای معاونان و مدیران واحد خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

 معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای سطح دانش، چگونگی تدوین چشم انداز با توجه به پتانسیل های موجود در جهاددانشگاهی استان و رویکردهای منظم برای برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی استراتژی در مدیریت عنوان کرد.

لیلا محمودی، مدرس این دوره گفت: مدیریت استراتژیک به سازمان این امکان را می‌دهد که مدیران با تجزیه و تحلیل محیط پیرامون، محیط داخل و شناسایی فرصت ها و تهدیدها در طی یک برنامه ریزی مدون اهداف و چشم انداز سازمان را تبیین نمایند .

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی استراتژیک فرآیند تعیین اهداف سازمان و تصمیم‌گیری درباره‌ی طرح‌های جامع عملیاتی و اجرایی برای ارائه خدمات موثر به جامعه است.

گفتنی است؛ دیگر دوره های آموزشی با برنامه ریزی و زمان بندی تعیین شده تا پایان سال برگزار خواهد شد.

text to speech icon