جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بسیج سازندگی استان قرارداد همکاری امضا کردند

۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۲ کد : ۴۳۹۷ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۱۴۴
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ، جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بسیج سازندگی استان در زمینه انجام طرح پژوهشی قرارداد همکاری امضا کردند.
جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بسیج سازندگی استان قرارداد همکاری امضا کردند

جلال الدین صادقی، رییس جهاددانشگاهی استان ظهر روز گذشته، 11 دی ماه در نشست امضای قرارداد همکاری بین جهاددانشگاهی و بسیج سازندگی استان اظهار کرد: بسیج همزاد با انقلاب اسلامی و همگام با تحولات و رخدادهای انقلاب است.

 وی با اشاره به اینکه بسیج بیشترین نگاه را در حوزه انسجام و خدمت رسانی دارد و مظهر خدمت به مردم است،گفت، نهادهای ناب و خالصی که بعد از انقلاب شکل گرفتند همواره برای این سیستم و نظام اعتبار آفرینی کردند.

رییس جهادانشگاهی استان بیان کرد: بسیج پشتوانه مردمی و مستحکم نظام است و این نیرو با استفاده از ظرفیت های خود می تواند به عنوان حامی اصلی مسئولان در مسیر پیشرفت کشور باشد.

صادقی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی نیز یکی از نهادهای علمی مهمی است که بعد از انقلاب شکل گرفت،  ادامه داد: هر اقدامی که با پشتوانه علمی صورت گیرد و هدف گیری آن خدمت به جامعه باشد، نتیجه بهتر و موثرتری خواهد داشت.

مهدی هنری، رییس بسیج سازندگی استان نیز در این نشست بسیج سازندگی را یک سازمان تسهیل گر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف بسیج سازندگی خدمت به مردم است، یادآور شد: ایجاد زمینه لازم جهت رشد شخصیت والای انسانی روستائیان از طریق مشارکت و نظارت آنان در فعالیت‌های روستائی و حرکت به سوی استقلال و خودکفائی کشور با تلاش در جهت بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی روستاها و مناطق عشایری از دیگر اهداف بسیج سازندگی است.

گفتنی است در پایان، جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بسیج سازندگی استان در زمینه انجام یک بخش از طرح پژوهشی توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی قرارداد همکاری امضا کردند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهادسازندگی قرارداد همکاری