با حضور رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور صورت گرفت:

تجلیل از مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۴ کد : ۴۳۸۶۴ عمومی
تعداد بازدید:۳۶۶
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و طی مراسمی از مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور و استاندار تجلیل شد.
تجلیل از مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،  لوح تقدیر بدین شرح است:

سرکار خانم آسیه خزیمه نژاد؛ مدیر محترم روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی

نقش و جایگاه روابط عمومی در این هنگامه پیشتازی رسانه ها، بسیار رفیع و گرانقدر است و بدون تردید آگاهی‌بخشی، اقناع و اعتمادسازی جامعه روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه می باشد، لذا می‌توان گفت؛ روابط عمومی، هنر ایجاد، استمرار و ارتقاء روابط انسانی و علم زندگی در عصر ارتباطات است.

بدون شک حفظ و اعتلای روز افزون روابط عمومی در هر سازمانی، مدیون تلاش های گسترده و بی‌وقفه بزرگوارانی است که تخصص خود را در مسیر پیشرفت و تعالی روز افزون دانش ارتباطات به کار گرفته و برای دستیابی به این منظور، همواره در تکاپو بوده و هستند.

بدین وسیله ضمن ارج نهادن به اهتمام سرکار عالی در تحقق بخشیدن به فریضه مهم جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقدامات آن دستگاه در راستای توسعه و پیشرفت خراسان جنوبی، از درگاه خداوند متعال، عافیت، صحت، عاقبت بخیری و موفقیت روز افزون تان را در مسیر خدمت رسانی به مردم، مسئلت دارم.

text to speech icon