ویژه کارشناسان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی؛

دوره آموزشی «آشنایی با مراحل برنامه ریزی استراتژیک» برگزار شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴ کد : ۴۳۶۵۴ عمومی
تعداد بازدید:۴۵۹
معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به آغاز برنامه هفتم توسعه جهاد دانشگاهی، دوره آموزش «آشنایی با مراحل برنامه ریزی استراتژیک» در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در قالب دوره های آموزش ضمن خدمت برگزار شد.
دوره آموزشی «آشنایی با مراحل برنامه ریزی استراتژیک» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حسین راغ آرا، معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در محتوای آموزشی این دوره علاوه بر آموزش  مراحل مختلف تدوین برنامه استراتژیک در سازمان ­ها، بررسی تاثیر برنامه ها و اهداف شخصی، استعدادها و علایق افراد در حوزه شغلی مورد توجه قرار گرفت و در خصوص ضرورت هم‌راستایی بین ارزش ­های افراد و ویژگی ­های شغلی بحث شد.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره با هدف ایجاد مهارت در تدوین اجزاء مختلف برنامه استراتژیک، ورکشاپ مربوط به این دوره نیز برگزار شد، عنوان کرد: فراگیران کیفیت برگزاری دوره  را مطلوب ارزیابی کردند.

معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه این آموزش افزایش آگاهی کارشناسان را در حوزه برنامه ریزی استراتژیک سازمان به دنبال داشت، یادآور شد: آشنایی کارشناسان با مفاهیم این دوره با توجه به نقش بسزایی که در اجرای برنامه های سازمانی و تحقق اهداف بر عهده دارند،  یک ضرورت کاملا محسوس است که متاسفانه عموما مغفول می ماند.

گفتنی است؛  تدریس دوره توسط لیلا محمودی، از اعضاء واحد انجام شد.  

یادآور می شود؛ برنامه­ ریزی جهت برگزاری این دوره ویژه مدیران نیز در دستور کار قرار دارد.

text to speech icon