بیانیه‌ی جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه

۰۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۸ کد : ۴۳۲۷ عمومی
تعداد بازدید:۱۰۹۸
جهاددانشگاهی با صدور بیانه ای به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بر حفظ روحیه انقلابی، دشمن شناسی و عمل براساس شاخصهای ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد.
بیانیه‌ی جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، این نهاد به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه صادر کرد.

متن بیانه صادر شده به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خروش ملت مسلمان ایران در حماسه نهم دیماه سال1388 و درک بینظیر آنان از مختصات تهاجم دشمن به ارزش‌ها و جمهوری اسلامی ایران که بی بصیرتی عده ای خاص و اتکای بیمنطق آنها به اطلاعات ناقص زمینه ساز آن تهاجم بزرگ روانی و رسانه ای شده بود، به فضل الهی در تاریخ حیات انقلاب اسلامی ماندگار و جاودانه شد.

مردم بزرگ ایران در آن روز تاریخی با بصیرت و تبعیت از ولی فقیه به میدان آمدند و گام بعدی توطئه دشمن را که همانا ضربه زدن به اصل نظام و ارزشهای آن بود، نقش برآب کردند؛ و امروز،گرامیداشت 9 دی، نماد تداوم وحدت و انسجام ملی، انقلابی گری آگاهانه، اعتماد به امداد الهی و پیروی از ولایت فقیه است که به حق، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامگذاری شده و درسها و عبرتهای فراوانی به همراه خود دارد.

جهاددانشگاهی ضمن گرامیداشت سالروز نهم دیماه، این مهم را یادآور میشود که حفظ روحیه انقلابی، دشمن شناسی و عمل براساس شاخصهای ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی چه از سوی مردم و چه از جانب مسؤولان، همچنان به عنوان ملزومات اساسی هرگونه پیشرفت در کشور به حساب می آید.

اعضای این نهاد انقلابی که سرلوحه کارشان، فعالیتهای دانش بنیان در بستر فرهنگ جهادی است بار دیگر اعلام میکنند که بر سر عهد خود با آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنهای (مدظله العالی) باقی خواهند ماند و همگام با اقشار مختلف ملت، امیدوار به آینده حرکت کرده و برای تحقق اهداف نظام در حوزههای مختلف فناوری، اقتصادی و اجتماعی تلاش خواهند کرد.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: بیانیه جهاددانشگاهی نهم دی ماه