اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در اطلاعیه اعلام نتایج آزمون آمده است:
" نتایج آزمون کتبی استخدامی کادر اداری قوه قضاییه از طریق پروفایل کاربری داوطلبان در وبسایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی https:// hrtc.ir اعلام شد.
داوطلبان در صورت احراز و کسب نصاب قبولی در این آزمون، به مرحله بعدی که بررسی و تأیید مدارک ارائه شده است، راه مییابند.
زمان و مکان مصاحبه داوطلبان پذیرفتهشده که مدارک آنها مورد تأیید قرار میگیرد، متعاقباً از سوی کارگزینی دادگستری استان محل خدمت انتخابشده به آنان اطلاعرسانی خواهد گردید.
انتخاب افراد دوبرابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبههای استخدامی، صرفاً از بین دارندگان حدنصاب آزمون کتبی که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای دروس عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای دروس تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی در هر شغل محل صورت میپذیرد.
کسب حدنصاب در آزمون کتبی، هیچگونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمیکند و دعوت از افرادی که مدارک آنان تأیید گردیده است، جهت مصاحبه تخصصی، به ترتیب نمره مکتسبه آنان و تا دو برابر ظرفیت پذیرش صورت میپذیرد.
پس از برگزاری مصاحبه تخصصی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد (۷۰ درصد) برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (۳۰ درصد) برای مصاحبه تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی، به تعداد یکبرابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) صورت خواهد پذیرفت."