۸ دی در بیرجند؛

سمینار «بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده» برگزار می شود

۰۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۲ کد : ۴۱۳۹ آموزشی
تعداد بازدید:۱۱۱۴
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: سمینار «بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده» با حضور غلامحسین دوانی ۸ دی ماه در بیرجند برگزار می شود.
سمینار «بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی از برگزاری سمینار آموزشی بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان خبر داد و گفت: این سمینار با حضور غلامحسین دوانی؛ عضو شورای پژوهشی تحقیقاتی سازمان امور مالیاتی ایران و مشاور مالیاتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سمینار 8 دی ماه ساعت 8:30 در مجتمع ایثار برگزار می شود، بیان کرد: با توجه به اینکه اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی مطرح است، ضرورت دارد صاحبان مشاغل و مسئولین مالی دستگاه های اجرایی و همچنین فعالان حوزه حسابداری و حسابرسی از تغییرات احتمالی این قانون مطلع شوند که برگزاری سمینار فوق ، گامی در آگاهی از این اصلاحیه است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی زمان ثبت نام را تا چهارشنبه، 5 دی ماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان جهت شرکت در سمینار آموزشی بررسی اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده می توانند  با مراجعه به سامانه jdroyesh.ir/rooyeshkhj نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ابراهیمی یادآور شد:کارکنان دستگاه های اجرایی نیز می توانند در این سمینار که با عنوان قانون مالیات های مستقیم که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بارگذاری شده است، ثبت نام کنند.

گفتنی است؛ این سمینار با همکاری و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، شرکت توسعه عمرانی و سرمایه گذاری اقلیم فردوس، شرکت افشره ساز فردوس، دانشگاه جامع علمی کاربردی، آریا حساب فردوس و شرکت بهبود گزارش رهنمود برگزار می شود.

 

text to speech icon