رونمایی از پوستر نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰ / روایت تحقق پیشرفت دانش‌بنیان از نمایی نزدیک

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۳۸۶۸۹ عمومی
تعداد بازدید:۱۰۶۸
پوستر نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ که باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان برگزار می‌شود، امروز (یکشنبه ۱۴ آذر ماه) رونمایی شد.
رونمایی از پوستر نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰ / روایت تحقق پیشرفت دانش‌بنیان از نمایی نزدیک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در سالی که از جانب رهبر انقلاب به‌عنوان«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان، 5 تا 9 دی‌ماه به صورت تخصصی برای مدیران و متخصصان در تهران، مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ جهاددانشگاهی ۱۴۰۰، روایتی از نمای نزدیک است که نشان می‌دهد چگونه یک‌نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی در جدول پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، خانه‌های مربوط به خود را با دستاوردها و توانمندی‌هایش پُرکرده است.

این نمایشگاه باهدف روایت دستاوردها و توانمندی‌های نوآورانه جهاددانشگاهی با باور توان ملی و تکیه‌بر مدیریت جهادی به‌منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌ها و دستاوردهای این نهاد و توسعه همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی مرتبط برگزار می‌شود.

همچنین این نمایشگاه اعلام آمادگی به مدیران حوزه‌های مختلف اجرایی در دولت است که جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی فرابخشی و یک بازوی دانش‌بنیان و فناور می‌تواند با دریافت مأموریت‌ در حل معضلات و مسائل کشور نقش‌آفرینی مناسبی ایفا کند. 

دانلود پوستر نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰ 

text to speech icon

کلید واژه ها: نمایشگاه 1400 جهاددانشگاهی