برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۱ کد : ۳۸۵۳۴ آموزشی
تعداد بازدید:۱۹۰۲
دوره آموزشی کمک پرستاری با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان  جنوبی، مجتبی ابراهیمی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاددانشگاهی به منظور برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری عنوان کرد: این دوره آموزشی با هدف آموزش مهارتی در حوزه پرستاری  با استفاده از تجارب و توانمندی های جهاددانشگاهی و همکاری متقابل وزارت بهداشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام آغاز شده است و تا 15آذر ماه جاری ادامه دارد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: داشتن ۱۸ تا ۳۰ سال (متولدین سال ۱۳۷۰ به بعد)، داشتن مدرک دیپلم با حداقل معدل ۱۲ و داشتن وضعیت سالم جسمانی و روانی از شرایط پذیرش و ثبت نام اولیه در دوره است.

ابراهیمی در خصوص نحوه برگزاری دوره کمک پرستاری گفت: این دوره در مجموع ۱۳۸۰ ساعت آموزشی و به مدت یکسال برنامه ریزی شده است که دروس تئوری و پراتیک به مدت ۳۰۰ ساعت آموزشی و طی سه ماه و دروس عملی به مدت ۱۰۸۰ ساعت در محل بیمارستان و طی 9 ماه با تدریس اساتید و پرستاران مجرب برگزار می شود.

وی یادآور شد:  علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام در دوره آموزشی کمک پرستاری می‌توانند به آدرس خیابان پاسداران، میدان قدس، جهاددانشگاهی مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 32219021  تماس بگیرند.

text to speech icon