توسط کانون کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی؛

سلسله نشست‌های تخصصی سازندگی برگزار می شود

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۲ کد : ۳۸۳۵۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۵۳
به همت کانون کسب و کار های کوچک و کارآفرینی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی بیرجند، نشست های تخصصی سازندگی با هدف آگاهی بخشی قشر جوان برگزار می‌شود.
سلسله نشست‌های تخصصی سازندگی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، با ورود به قرن بیست‌ویکم میلادی، نقش مهارت‌های نرم در کاروکسب بیش ‌از پیش نمود یافته‌ است؛ به گونه‌ای ‌که برای ورود به هر عرصه‌ای، کسب این مهارت‌ها جزء ناگسستنی موفقیت در زمینه حرفه‌ای است، اما ازآنجا که این مهارت‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها، اغلب جزء سرفصل‌های مصوب نیست، بنابراین الزام است که افراد خود به یادگیری و کسب این مهارت‌ها همت گمارند.

فراگیری مهارت ‌های نرم، شما را به شخصی مطلوب در محل کار و عضوی ارزشمند در یک تیم تبدیل می‌کند. در استخدام نیروی کار، به دلیل وجود مشکلات متعدد کسب وکارها، مدیران به دنبال افرادی هستند که توانایی بالایی در برخورد با مسائل داشته باشند و بتوانند در تعامل با مخاطبین یا مشتریان، موفق باشند. البته اهمیت مهارت ‌های فنی و سخت نیز نباید نادیده گرفته شود، اما در درجه اول این مهارت­‌های نرم هستند که مورد توجه مدیران قرار دارند.

به همین جهت کانون کسب و کار های کوچک و کارآفرینی تصمیم گرفت نشست های تخصصی سازندگی را در آبان ماه سال جاری برگزار کرد که مجموع مدت زمان این نشست‌ها در آبان ماه ۱۸ ساعت بود. و ارائه دهنده ها این نشست‌ها دانشجویان، مربیان توسعه فردی و اساتید دانشگاه بودند.

از جمله عنوان های این نشست ها که در آبان ماه برگزار شد ارتباط کلامی (سه شنبه ۴ آبان ماه) ،  زبان بدن (پنج شنبه ۶ آبان ماه)،  ارتباط فیزیکی (سه شنبه ۱۱ آبان ماه)،  نوشتن ( پنج شنبه ۱۳ آبان ماه)،  داستان پردازی ( سه شنبه ۱۸ آبان ماه)،  ارتباط تصویری (پنج شنبه ۲۰ آبان ماه)، شوخ طبعی (سه شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰)،  تفکر سریع ( پنج شنبه ۲۷ آبان ماه)، بوده است.

لازم به ذکر است این برنامه 87 عنوان دارد که برگزاری آن تا سال 1401 ادامه خواهد داشت و هر هفته ها سه شنبه و پنج شنبه برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود.

text to speech icon