کیفیت بالا و هزینه مناسب؛ دو اصل خدمات پزشکی جهاددانشگاهی

۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۸۱۲۱ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۷۹
مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا جهاددانشگاهی کشور عنوان کرد: ورود جهاد دانشگاهی به حوزه پزشکی به این دلیل است که خدمات باکیفیت و با هزینه مناسب به مردم ارائه کند.
کیفیت بالا و هزینه مناسب؛ دو اصل خدمات پزشکی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر علی صادقی‌تبار، مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا جهاددانشگاهی کشور 26 آبان ماه در بازدید از آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی در دیدار با فرماندار قائنات اظهار کرد: ورود جهاد دانشگاهی به حوزه پزشکی به این دلیل است که خدمات باکیفیت و با هزینه مناسب به مردم  ارائه کند، این مراکز مناسب افرادی از جامعه است که می خواهند با هزینه های دولتی خدمات با کیفیت دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت قاین و نیاز به راه اندازی آزمایشگاه، این حرکت سازنده را قوی می دانیم و بر آنیم خدمات متنوع با تکنولوژی های به روز را در این شهرستان ارائه دهیم.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی در سراسرکشور پوشش آبرومندانه و گسترده ای را ارائه داده و در شهرستان قاین نیز با حمایت جهاددانشگاهی کشور و مسئولین شهرستان در پی گسترش فعالیت های پزشکی هستیم.

محمد کریمی، فرماندار قائنات بیان کرد: دستاوردهای مهم و قابل توجهی در حوزه علم و فناوری و فرهنگی از مجموعه وزین جهاد دانشگاهی شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه، ایجاد آزمایشگاه کمک شایانی در تشخیص درست بیماری دارد؛ افزود: امروزه جهاد دانشگاهی در راستای تحقق عدالت اجتماعی خدماتی را در مناطق کمتر توسعه یافته ارائه می دهد.

لیلا محمودی، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در ادامه بیان کرد: راه اندازی آزمایشگاه پزشکی در قاین شروعی برای فعالیت های ویژه و گسترده در شهرستان از جمله راه اندازی مرکز درمان ناباروری است.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی یک نهاد مردمی است که اعتبار خود را از مردم می‌گیرد و سعی می‌کند به بهترین نحو ممکن این خدمات را ارائه دهد.

text to speech icon