معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تقدیر شد

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۷ کد : ۳۸۰۲۳ آموزشی
تعداد بازدید:۸۳۴
در چهل و نهمین گردهمایی مجازی معاونان آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، از دکتر مجتبی ابراهیمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به جهت تعامل و همکاری موثر در پروژه های ملی به ویژه طرح مشاغل خانگی تقدیر شد.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ، در چهل و نهمین گردهمایی مجازی معاونان آموزشی و کارآفرینی  جهاد دانشگاهی از معاونان برتر در حوزه‌های مختلف با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور و دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، از دکتر مجتبی ابراهیمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به جهت تعامل و همکاری موثر در پروژه های ملی به ویژه طرح مشاغل خانگی تقدیر شد.

در این تقدیرنامه آمده است:

قدرشناسی از جهادگران جهاد دانشگاهی، ارج‌ نهادن به انسان‌های با ایمانی است که فرمایش مولای متقیان علی(ع) یعنی «احسن العلم ماکان العمل»را سرلوحه‌ مجاهدت‌های علمی و فرهنگی خویش قرار داده ‌است و با عملی نمودن دانسته‌های خود، دستاوردهای بی‌شماری را در راه پیشرفت ایران اسلامی و عزت روزافزون آن به ارمغان آورده‌است.

برادر جهادگر جناب آقای دکتر مجتبی ابراهیمی به پاس تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه در این را و تعامل و همکاری مؤثر در پروژه‌های ملی به‌ویژه طرح مشاغل خانگی جهت قدردانی از خدمات ارزنده شما لوح سپاس این نهاد به جناب‌عالی اهدا می شود سلامتی و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

text to speech icon