برگزاری کارگاه فن بیان، اصول و فنون مناظره در خراسان جنوبی

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۲ کد : ۳۷۹۶۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۸۸
کارگاه فن بیان، اصول و فنون مناظره برای شرکت گنندگان مرحله استانی مناظره های دانشجویی در محل جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد.
برگزاری کارگاه فن بیان، اصول و فنون مناظره در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، عفت خسروی زادنبه گفت: این کارگاه با حضور دانشجویان ثبت نامه شده در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در روز یکشنبه 23 آبان ماه جاری برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه حمید مرادی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان و الهام خزایلی مدرس فن بیان و سخنوری و مدرس دانشگاه و از داوران مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در استان به بیان دیدگاه ها و مباحث مرتبط با مناظره پرداختند و به سوالات دانشجویان حاضر در جلسه پاسخ دادند.

دبیر اجرایی دهمین دوره مناظرات دانشجویی استان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی از تاریخ 25 آبان ماه لغایت 27 آبان ماه جاری در جهاد دانشگاهی استان ، با حضور 10 تیم از دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با رعایت پرتکل های بهداشتی به صورت حضور برگزار می شود، یاد آور شد: تعداد تیم های ثبت نام کننده در این مناظرات 17 تیم بوده است که به دلیل مجازی بودن دانشگاه ها و عدم حضور دانشجویان در استان انصراف داده اند.

text to speech icon