فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان جنوبی

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰ کد : ۳۶۷۷۵ فرهنگی
تعداد بازدید:۶۱۹
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خراسان جنوبی خبرداد.
فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حمید مرادی گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی درهفته آخر آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان خراسان جنوبی و در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌گردد، افزود: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات، 15 شهریورماه آغاز و تا 15آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاههای استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاد دانشگاهی استان نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی است که هر گروه حداقل شامل 4 دانشجو می باشد.

وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که باید از بین اعضای تیم مشخص گردد، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

مرادی اظهار کرد: پس از ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس‌ها و کارگاه‌های توجیهی و توانمندسازی برگزار می‌شود و در پایان این کارگاه‌ها، گزاره‌های مورد بحث در مسابقات اعلام می‌شود و شیوه برگزاری مسابقات به صورت مجازی برای متقاضیان تبیین می‌گردد.

وی افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان خراسان جنوبی در 25 لغایت 27  آبان ماه برگزار خواهد شد و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه ده میلیون ریالی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد:  دانشجویان علاقمند  به مسابقات مناظره می‌توانند با مراجعه سایت جهاد دانشگاهی استان یا تماس با  شماره تلفن 8- 32219356 داخلی 111 تماس حاصل کنند.

text to speech icon